Temný hvozd

Instruktoři: 4 vodiči, 2 koordinátoři

Materiál: lana, pet láhve, prkna, nádoby

Hráči: 20-30

Délka hry: 120 min.

Rozdělení: družstva

Věk: 10 a víc

Charakteristika: týmová spolupráce, sebeobětování

Motivace

Hra byla zasazena do celotáborovky na motivy Tolkienovy Středozemě. Tam byla motivována jako cesta přes Temný hvozd. Ale bez velkých úprav by se dala použít např. futurologická (post-atomová) motivace.

Pravidla

Hra je cestou s úkoly. Při plnění úkolů postupně získavají různá zranění, získaná zranění platí až do konce hry. Většinou sami někoho vyberou a „obětují“. Ve hvozdě je potřeba se řídit následujícími pravidly: v žádném případě se nerozdělovat, nescházet s cesty, nepoužívat nic, co si sami nepřinesou. Na cestu mají jeden lék pomocí kterého mohou vyléčit jedno ze zranění. Startují všechny družiny současně, kdo dřív příjde, ten vyhrává. Družiny jsou provázeny vodičem, který ukazuje cestu a „ošetřuje“ zranění. Stanoviště:

Poznámky

Zpět na přehled her